תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
× Send

הופעת בכורה בסופרבול ל- Open AI

OpenAI משיקה פרסומת ראשונה בסופרבול
תוכן עניינים

אמש הצטרפה OpenAI לראשונה למשדר הסופרבול היוקרתי עם פרסומת בת 60 שניות שעלתה 14 מיליון דולר. הפרסומת, שהגיעה לקהל של כ-130 מיליון צופים, מציגה את הבינה המלאכותית כשלב הבא בהתפתחות האנושית.

 

 

הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

 

“עידן הבינה”

הפרסומת “עידן הבינה” מספרת את סיפור ההתפתחות האנושית באמצעות אנימציה מרהיבה בסגנון פוינטיליזם. נקודות שחורות מופשטות מתעצבות לסמלים היסטוריים מוכרים – מהמצאת האש והגלגל ועד לכיבוש החלל. הפרסומת מגיעה לשיאה בהצגת הבינה המלאכותית כשלב הבא בהתפתחות האנושית, כשהיא מדגימה את היכולות המעשיות של ChatGPT בתחומים כמו עסקים, חינוך ולימוד שפות.

אסטרטגיה שיווקית 

לצד הפקת הפרסומת, ניכר כי OpenAI אימצה אסטרטגיה שיווקית מחושבת וממוקדת. תחת הנהגתה של מנהלת השיווק החדשה, קייט רוש (Kate Rouch), שנכנסה לתפקיד בדצמבר 2024, החברה בחרה במודע להימנע מאזכורים של AGI או superintelligence, ובמקום זאת הדגישה את היישומים הפרקטיים של הבינה המלאכותית בחיי היום־יום. המהלך נועד לפנות לקהל רחב – כ-130 מיליון צופים – ולהמחיש כיצד טכנולוגיות AI יכולות לשפר תהליכים עסקיים, ללמד שפות ולהעצים את הפרודוקטיביות בכל תחום.

מעבר למסר השיווקי

OpenAI מציגה תוכניות צמיחה שאפתניות במיוחד, עם תחזית הכנסות של 11.6 מיליארד דולר לשנת 2025 ויעד שווי חברה של 300 מיליארד דולר. כחלק מהתוכנית האסטרטגית, החברה נמצאת במגעים מתקדמים עם SoftBank להובלת סבב גיוס משמעותי של עד 40 מיליארד דולר. נתונים אלה משקפים את האמון הרב של המשקיעים בפוטנציאל הצמיחה של החברה ואת ההתרחבות המהירה של שוק הבינה המלאכותית. התוכניות השאפתניות מגובות בהשקעות משמעותיות בשיווק ופיתוח, כפי שראינו בפרסומת הסופרבול היוקרתית, ומציבות את OpenAI בחזית המרוץ הטכנולוגי מול מתחרותיה הגדולות בתחום.

התחרות בשוק – המאבק על עתיד הבינה המלאכותית

ההופעה הסוחפת של OpenAI מגיעה בזמן בו תחום הבינה המלאכותית נמצא בעיצומו של תחרות עזה – המרוץ מתחמם כאשר ענקיות הטכנולוגיה מגבירות את מאמציהן להוביל את השוק המתפתח. גוגל הצטרפה למאבק עם פרסומת מרשימה ל-Gemini במהלך הסופרבול, בעוד מיקרוסופט, שהחלה את דרכה כמשקיעה ב-OpenAI, הפכה למתחרה משמעותית בזכות עצמה.

 

 

התחרות העזה מתבטאת לא רק בפיתוח טכנולוגי מואץ, אלא גם במאמצי שיווק חסרי תקדים, כאשר כל חברה מנסה להציג את חזונה לעתיד הטכנולוגי. המאבק על תשומת הלב של המשקיעים והציבור הרחב ממשיך את העידן החדש אליו נכנסנו שבו הבינה המלאכותית הופכת מחזון עתידי למציאות מסחרית מתפתחת.

 

 

OpenAI מסמנת שינוי אסטרטגי משמעותי עם פרסומת הסופרבול “עידן הבינה”, המדגישה את המעבר מחברת מחקר ופיתוח לשחקנית מסחרית מובילה. הפרסומת, שמשלבת חדשנות עם שימושיות יומיומית, משקפת את האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה תחת הנהגתה של מנהלת השיווק החדשה. המאבק על עתיד הבינה המלאכותית מתנהל כעת לא רק בחזית הטכנולוגית אלא גם במישור התודעתי, כאשר OpenAI וגוגל משקיעות משאבים חסרי תקדים בשיווק ומיתוג ולא רק בטכנולוגיה.

 

הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

רוצים הרצאה או ייעוץ של אור עם שלם?
השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם המידע הרלוונטי
אולי יעניין אותך גם...
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Let's update

רוצים לקבל עדכונים על כל מה שחדש ומעניין בעולם ה-AI? הרשמו לניוזלטר שלנו!

אירועי AI קרובים
20.02.25
וובינר אוטומציות עם מקס גומברג
וובינר
26.02.25
משרות ai החדשות והחמות בשוק
וובינר
05.03.25
וובינר עיצוב אופנה – עם אנה סולו‎
וובינר
12.03.25
וובינר AI בעבודה משרדית
וובינר

תפריט נגישות

תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

הופעת בכורה בסופרבול ל- Open AI