
יוצרי תוכן, משווקים, פרסומאים ואנשי קריאייטיב מכל התחומים מגלים לאחרונה שאפשר להפיק סרטונים מקצועיים, קליפים מרהיבים ופרסומות מדויקות – וכל זאת מבלי להוריד מצלמה אחת מהמדף. לא מדובר בקסם, אלא
בעולם שבו תוכן הוא מטבע יומיומי, יצירת פודקאסטים איכותיים כבר לא שמורה רק למי שיש לו אולפן, ציוד הקלטה וידע בעריכה. הייג’ן (HeyGen) מציעה דרך חדשנית להפוך כל מסמך או
רוצים ליצור סרטון אישי שנראה מקצועי, בלי להסתבך עם מצלמות, ציוד או שעות של עריכה? עם Avatar IV של HeyGen, זה אפשרי. כל מה שצריך זו תמונה אחת, והמערכת כבר
חברת D-ID הישראלית, המתמחה בטכנולוגיית אווטארים אינטראקטיביים מבוססי בינה מלאכותית, הודיעה היום על פיטורים של 22 עובדים, המהווים כרבע מכוח העבודה שלה. מתוך המפוטרים, 19 הם עובדים בישראל ו-3 בחו”ל,
בעוד פחות מעשור, השיחות שלכם עם חברים או עמיתים לעבודה עשויות להתנהל דרך אווטאר דיגיטלי בעל הבעות פנים מציאותיות – בלי להקליד מילה אחת. ויקטור ריפרבלי (Victor Riparbelli), מייסד Synthesia
שנה עברה מאז שסיקרתי לראשונה את Play.ht, כלי שבזמנו הציע פתרון מדהים: הזנת טקסט ויצירת קול ריאליסטי במיוחד, בהתאם לדגימת קול קצרה של 30 שניות. השבוע, הכלי קיבל עדכון חשוב
בעידן שבו תקשורת וידאו היא כלי מרכזי להגעה לקהלים גלובליים, האתגרים הנובעים מפערי שפה ותרבות הופכים פחות דרמטיים, הודות לכניסתם של כלי AI חדשים. החדירה לשווקים בינלאומיים מחייבת התאמות ושינויים
תחום יצירת הווידאו עם בינה מלאכותית הוא תחום לוהט וחדשני. אחת החברות המובילות בתעשייה היא Pika, מתחרה גדולה של סטארט־אפ ה־GenAI ראנוויי (Runway). שורשיה של פיקה בתחרות סרטוני AI שיצרה
ב־1 במאי 2024 הציגה ממשלת אוקראינה את ‘ויקטוריה שי’ (Victoria Shi), דוברת רשמית שאינה בשר ודם. למעשה מדובר באווטר דיגיטלי המבוסס על טכנולגיית בינה מלאכותית. לוויקטוריה מראה אנושי ריאליסטי במיוחד,
חברת D-ID ממשיכה להביא כבוד וגאווה לסצנת ה־AI הישראלית. החברה מישראל זכתה בפרס ה־Silver המכובד בקטגורית ה־Entertainment & Design Technologies בתחרות פרסי Edison היוקרתית למוצרים החדשים והטובים ביותר, וב־5 פרסים
תוצאות נוספות...