חודשיים לשנת 2024 – מה קורה כאן?

תוכן עניינים

שנת 2024 נפתחה במרוץ בינה מלאכותית משוגע שממשיך את 2023, ולא נראה שזה הולך לעצור איפה שהוא. חברות טכנולוגיה ענקיות ויזמים חדשניים המתחרים במרץ לפיתוח טכנולוגיות AI וליישומן, מתקדמים כל הזמן. 

 

אבל לפני הכול – הישארו מעודכנים! הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ולא תפספסו שום עדכונים, חידושים או מידעים על כלים חדש שיוצאים.

ממליצים לכם להצטרף גם לקהילות ה-AI של LetsAI בוואטסאפ ובטלגרם. רוצים לשמוע על הקורסים וסדנאות ה-AI שלנו? לחצו פה.

 

חודשיים בלבד חלפו מאז התחילה השנה, ועולם הבינה המלאכותית ראה התקדמויות דרמטיות, כאלה שמאיימות לטלטל את הסטטוס קוו ולשנות את דרך ההתקשרות וההתממשקות שלנו עם הטכנולוגיה המקיפה אותנו. בין החידושים הבולטים נציין מודלי שפה מתקדמים עם יכולות על-אנושיות, כלי AI להפקת מוזיקה ותמונות באיכות גבוהה ופיתוחים חדשניים של שבבים המותאמים לצורכי הבינה המלאכותית. בד בבד הדיון הציבורי סוער יותר מאי פעם בנושא הרגולציה האפשרית ל-AI, וחברות רבות החלו לשלב יישומי בינה מלאכותית בשיווק שלהן ובמוצריהן. נקודת השיא הייתה אולי אירוע CES 2024 שהראה איך AI עתידה לחלחל לכל היבט בחיינו. אבל כאמור מאז כבר עברו חודשיים, ונראה שהרגל עדיין חזקה על הגז.

 

Ces-Las-Vegas-2024

Ces-Las-Vegas-2024

 

בואו נצא למסע לבחינת ההתפתחויות המסעירות של ינואר-פברואר 2024 בתחום הבינה המלאכותית. 

 

מודלי שפה / מודלי בסיס 

בין החידושים המרעישים ביותר שיצאו בחודשיים הראשונים של 2024, אפשר למנות כמה מודלי שפה מתקדמים שהציגו יכולות מרשימות מאוד! לא כללתי את כולם ולא ציינתי אותם לפי סדר כרונולוגי, כי בכל זאת מדובר רק בחודשיים.

החברה הראשונה שבלטה היא אנתרופיק שהשיקה את Claude 3 – משפחת מודלי שפה חזקים במיוחד שהדגימה שיפורים משמעותיים באינטליגנציה, בדיוק וביכולות שפה בכלל ובעברית בפרט.

Claude 3 מציע מספר דגמים – Haiku, Sonnet ו-Opus (בתרגום חופשי – חמשיר, סונטה ואופרה), כל אחד מהם מאזן בין אינטליגנצייה, בין מהירות ובין עלות כדי להתאים למשימות שונות.

היתרון המובהק של המודלים הוא היכולת לעבד קונטקסט ארוך במיוחד של 200,000 טוקנים, וכן היכולת להפיק תמונות ולנתח אותן.

אין ספק שקלאוד 3 מייצג התקדמות אדירה בתחום מודלי השפה הגדולים והרב-תכליתיים, והוא אכן מהאהובים ביותר.

באותו הזמן סונו השיק את הגרסה החדשה שלו בממשק הוובי Suno V3 (זמינה בינתיים רק למנויים בתשלום). למי שלא מכיר – סונו הוא מחולל מוזיקה והפקת סאונד מהפכני שזמין גם בדיסקורד וגם באתר ייעודי (שבו תמצאו גם גרסה חינמית לא פחות ממדהימה – V2). 

Suno התקדם מאוד מאז הופעתו ב-Discord, ומציע כעת איכות שמע משופרת, יכולת להפיק רצועות ארוכות עד שתי דקות, יצירה מהירה יותר של שירים, ותמיכה במבחר כלי נגינה וסגנונות מוזיקליים. למעשה Suno מאפשר ליצור שירים מקוריים מן היסוד או להרחיב קליפים קיימים, וזה כמובן משפיע ישירות על כל עולם הבידור אך לא רק.

 

סונו V3

המדריך המלא לסונו

 

גם מיקרוסופט לא נשארה מאחור והשיקה שלוש גרסאות חדשות של כלי הבינה המלאכותית Copilot שלה. הגרסה החינמית מיועדת למשתמשים כלליים בפלטפורמות ומשולבת ב-Windows. היא גם נותנת גישה ל-GPT-4 בשעות שיא והפקת תמונות בעזרת AI Copilot Pro (ב-20$ לחודש). Microsoft 365 Copilot (ב-$30 למנויים עסקיים) מציע שילוב עמוק יותר עם כלי Microsoft ומאפשר שימוש בלתי מוגבל ב-GPT-4 Turbo ובכלים מתקדמים נוספים לשיפור הפרודוקטיביות. בעצם מיקרוסופט עושה בחוכמה; היא פונה לארגונים הגדולים שהיא כבר פועלת בתוכם, ועוזרת להם להיכנס צעד אחרי צעד לתוך המהפכה.

 

קופיילוט 365

השוואה בין בין 3 הגרסאות של Copilot: החינמית, פרו ו-365

 

חברת OpenAI לא מפסיקה להפיל אותנו מהרגליים, והשנה היא כבר הציגה את Sora, מודל מתקדם שיכול ליצור וידאו באיכות גבוהה במשך דקה שלמה עם הוראות טקסטואליות בלבד. היכולת לתרגם טקסט לסצנות מציאותיות מרהיבות מהווה קפיצת מדרגה בטכנולוגיית AI לווידאו. אף על פי שכרגע Sora אינו זמין לשימוש חופשי, אין ספק שיש לו פוטנציאל עצום להשפיע בשלב הראשון על עולמות התוכן הוויזואלי והאומנותי ובשלב השני על עולמות התלת-מימד ומשחקי הווידאו .

 

סרטון AI שנוצר באמצעות בינה מלאכותית ב-Sora. מ-ד-ה-י-ם!

 

 

גוגל השיקה את המודל החדש והמרשים שלה – Gemini 1.5, שיושב על כתפי הענק PaLM 2 וכולל כמה שיפורים מרכזיים. בין היתרונות של Gemini 1.5 נציין יכולת קונטקסט מדהימה של מיליון טוקנים (אני מזכיר שבמקום השני נמצאת אנטרופיק עם 200k. גם זה הישג מרשים מאוד העומד בפני עצמו), יכולת עיבוד וידאו מתקדמת (שעדיין לא ראינו במודלים האחרים), מהירות גבוהה ויצירתיות לצד יכולות טובות של הסקה וכתיבה. אומנם גוגל מודה שהמודל עדיין לא עובר את GPT-4 ביכולות ההסקה הכלליות שלו, אך הוא ממחיש את ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה.

 

נוסף לכך, חברת סטארט-אפ, שמשום מה עדיין לא הרבה מכירים פה בארץ, העונה לשם Inflection AI, השיקה את Inflection-2.5 – שדרוג לאשכול המודלים Pi הפרטיים שלה (מודלים שמתאימים יותר לשאלה ‘איך היה היום שלך’ מאשר לכתיבת תוכנית עסקית). הגרסה החדשה מתמקדת בשילוב גבוה של IQ ו-EQ, בביצועים משופרים בתחומי הקידוד והמתמטיקה וביכולת חיפוש באינטרנט בזמן אמת. לטענת החברה Inflection-2.5 מצליח להשיג את ההתקדמות הזאת בשימוש ב-40% בלבד מההספק החישובי הנדרש לאימון GPT-4. עובדה זו לבדה חשובה מאין כמוה לקיימות ולשימור הכדור שלנו. אם לא ידעתם, יצירת תמונה מבינה מלאכותית שווה לכריתת עץ (בכל הנוגע לשימוש באנרגייה לביצוע המשימה).

 

ג'ינרוט תמונת AI = לכריתת עץ אחד

ג’ינרוט תמונת AI = לכריתת עץ אחד

 

ברור שאלה היו חודשיים מרתקים בחזית הטכנולוגית של מודלי השפה והמולטימודלטי. הסטנדרטים נוסקים אל על בכל התחומים! החל ביצירה מוזיקלית, דרך הפקת וידאו וכלה ביכולות של עיבוד טקסט ותמונות. מודלי העל החדשים מבשרים על כוחות חישוב גדולים בהרבה ועל יכולות יוצאות דופן שיחלחלו בקרוב אל הרבה תחומי חיים.

 

מרוץ חימוש החומרה לבינה מלאכותית

בד בבד להתקדמות המהירה בתחום מודלי הבסיס והתוכנה הרכה לבינה מלאכותית התחולל בחודשיים הראשונים של 2024 גם מרוץ חימוש של ממש בתחום פיתוח שבבי AI מתקדמים. חברות כמו nvidia, מיקרוסופט, מטא, גוגל ו-AMD השקיעו – וממשיכות להשקיע – מאמצים אדירים בפיתוח שבבי AI מותאמים אישית ויעילים יותר כדי להשיג יתרון תחרותי בתחום המתפתח במהירות. 

 

אנבידיה שהייתה חלוצה עם מעבדי הגרפיקה שלה וה-H100 המיועד לבינה מלאכותית, כנראה לא תמשיך להוביל עד סוף השנה, כי כבר הגיעו שמועות על השקעה מופרזת לכאורה של סם אלטמן – השקעה היפותטית של 7 טריליון דולר בפיתוח שבבי AI חדשניים. סכום כזה, הגבוה פי כמה מגודלה של כל תעשיית השבבים גם יחד, היה אמור לאפשר את הצמיחה המהירה של הבינה המלאכותית, לספק את הביקוש הגובר למעבדים יקרי ערך ולהאיץ אימון מודלים גדולים כמו ChatGPT. אלטמן אף שוקל לגייס משקיעים בין-לאומיים רבי-עוצמה ואת יצרנית השבבים TSMC כשותפים למהלך המסלים. גם אם השמועות לא יאוששו, ברור שהתחרות על הבכורה בתחום החומרה לבינה מלאכותית רק מחריפה. בה בעת חברות קטנות יותר כמו groq עובדות על פיתוח שבבים דדיקטיביים לבינה מלאכותית המכונים LPU (AI Inference Engine), שיוכלו להריץ מודלים גדולים במהירות יוצאת דופן.

 

מהפכת השבבים המתחוללת כעת מדגישה כי מהירות הביצוע היא המפתח להתקדמות חסרת התקדים של הבינה המלאכותית. מאבק האיתנים מנבא את ההתרחבות המואצת של טכנולוגיות AI חזקות לכל תחומי החיים, מה שעושה את המרוץ הזה לאחד המרתקים והחשובים ביותר לעתיד של הטכנולוגיה ושל האנושות.

 

הרגולציה העולמית של בינה מלאכותית

בד בבד להתקדמות המסחררת של הטכנולוגיות הלכה וגברה בחודשיים הראשונים של 2024 המודעות לצורך ברגולציה של טכנולוגיות הבינה המלאכותית. הדיונים והמהלכים הרגולטוריים נערכים ברחבי העולם בניסיון להתמודד עם האתגרים ועם הסיכונים הייחודיים שמציבה הטכנולוגיה המתקדמת. באיחוד האירופי אושרה חקיקת AI מקיפה שתשפיע על כל מי שמספק שירותי בינה מלאכותית לתושבי האיחוד. החקיקה כוללת חובות רישום ושקיפות ונועדה להגן על הציבור האירופי מפני סיכונים אפשריים של טכנולוגיית AI לא מבוקרת. 
בארה”ב צפויות הצעות רגולציה מחמירות פחות המתמקדות בשקיפות ובזהירות. מדינות מסוימות כמו קליפורניה שוקלות חוקים קשיחים יותר למערכות בינה מלאכותית בסיכון גבוה. בבריטניה המליץ הפרלמנט על רגולציה של AI המדגישה שקיפות וניהול סיכונים, ומדינות נוספות כמו קנדה וסינגפור צועדות גם הן למסגרת רגולטורית מוגדרת לתחום. ישראל נוקטת כמובן בגישה של ‘נחכה ונראה’ בלי צעדים חשובים כרגע. אך גם כאן נפתח דיון ציבורי ער בנושא.  

 

אין ספק שהאיום הגלום בשימוש לרעה בטכנולוגיית בינה מלאכותית מחייב מנגנוני פיקוח ורגולציה ראויים. הערכה מוקדמת של הסיכונים והסדרה מושכלת יגנו על האזרחים בזמן שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם בצעדי ענק, וימנעו את השימוש הלא ראוי בכוחה של הבינה המלאכותית. אבל לצערנו, יש לנו דברים דחופים יותר להתעסק בהם כרגע.

 

זירת השיווק והפרסום

הבינה המלאכותית נכנסה לכל תחום בחיינו, ואין פלא שהיא החלה לחדור גם לעולם השיווק והפרסום. חודשי הפתיחה של 2024 נתנו לנו הצצה ראשונה לדרך שבה מותגים גדולים מתכוונים לנצל את הכלים החדשים הללו כדי ליצור קמפיינים מרתקים ויצירתיים במיוחד.

 

אירוע הסופרבול, הוא המקרה המוכר ביותר לשילוב של בינה מלאכותית בפרסומות גדולות. חברות ענק כמו קוקה-קולה ומיקרוסופט הציגו פרסומות שנוצרו בעזרת כלי AI מתקדמים, וזה אפשר להן למשוך תשומת לב ולבלוט בהמולה הפרסומית. יתרה מזו, גם משרד עורכי דין אפור הצליח ליצור מודעה מצחיקה וויראלית בזכות שימוש חכם בבינה מלאכותית. אין ספק שהמגמה רק החלה, וחברות שיווק ופרסום ברחבי העולם כבר שוקדות על איתור דרכים חדשניות ויצירתיות לנצל את הכלים העצומים שהבינה המלאכותית מעמידה לרשותן. יכולת ההמחשה והדמיון של המודלים החדשים פותחת אפיקים חדשים בפני המותגים השונים להפקת תוכן מרהיב ומושך.

 

אך שילוב הטכנולוגיה היצרנית גורם גם למצב לא נעים של גל פיטורים ענק שמגיע עכשיו, ואנחנו עדים רק לתחילתו. גוגל לדוגמה, שוקלת פיטורים רחבי היקף בצוותי השירות והמכירות שלה בציפייה שתוכנות של בינה מלאכותית חזקות יחליפו בעתיד חלק ניכר מהתפקידים הללו. מהלך זה הוא חלק מהמגמה הרחבה למינוף טכנולוגיות הבינה המלאכותית לצורך יעילות תפעולית משופרת.

 

ההיבט המעניין ביותר של שילוב  AI בשיווק הוא לא רק החשיפה ותשומת הלב הגוברת שמבטיחים הכלים החדשים אלא גם ההזדמנות לאופטימיזציה של התהליכים השיווקיים עצמם. ניתוח נתונים, התאמה אישית של תוכן והערכות מדויקות של הטעמים וההעדפות של הצרכנים – כולם נעשים קלים יותר בזכות המודלים המתקדמים של בינה מלאכותית. נראה שהשנים הקרובות יביאו עמן התקדמות נוספת לטובת חברות ומותגים כאחד.

 

בינה מלאכותית ליצרן הקטן

אחד הנושאים הבולטים במיוחד בשנה הראשונה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית, הוא השפעתה על היצרן הקטן והפשוט. בניגוד לתרחישי האימה של רובוטים מתוחכמים נוטלי עבודה הכלים החדשים דווקא מצליחים להעצים את יכולותיהם של יוצרים ויזמים רגילים ולהרחיב אותן. בדיוק כפי שמודלי שפה כמו ChatGPT נתנו לכל אחד גישה לכלי כתיבה וקידוד חזקים, גם בתחומים כמו אומנות ויזואלית, מוזיקה, וידאו ומדיה כבר כל אחד יכול להגיע לרמות מקצועיות בזכות הכלים המתקדמים. דוגמה טובה לכך היא “The Holy Trinity” – שיטה שפיתח אביתר אדרי לשיפור דרמטי של תמונות שנוצרו בעזרת DALL-E וכלי AI דומים. השיטה משלבת שלושה כלים חינמיים – DALL-E לייצור התמונה הראשונית, InsightFace להחלפת הפנים לפי הדמיון הרצוי ו-Vidmore לשיפור הרזולוציה והחדות. התוצאה המדהימה היא תמונות ברמת סטודיו שנוצרו כולן מטקסט וממספר קליקים על כל אחד.

 

חשוב להגיד שגם כאן נדרשת תזכורת לסכנות של השימוש לרעה בכלים החדשים. המקרה של זרם התמונות החושפניות של טיילור סוויפט שהוצף ברשת X (לשעבר טוויטר) מדגיש את החשיבות של הרגולציה על כלי היצירה החזקים האלה. 

 

טיילור סוויפט

קרדיט לתמונה: LOS ANGELES – MAR 14: Taylor Swift at the iHeart Radio Music Awards – Press Room at the Microsoft Theater on March 14, 2019 in Los Angeles, CA — Photo by Jean_Nelson

 

אך בסופו של דבר נדמה שהיתרונות עולים על החסרונות, וכלים יוצרים מחוללים מהפכה של ממש ועושים מכולנו יזמים ויוצרים פוטנציאליים.

 

ולבסוף, ראוי לציין את המגמה המתפתחת ליצירת עוזרי בינה מלאכותית המותאמים אישית לצרכים עסקיים ופרטיים (דבר שעד לפני שנה היה בגדר דמיון וקללות נוספות כמו לנגצ׳יין לדוגמה). פלטפורמות כמו זו של ChatGPT מאפשרות למשתמשים לבנות, לתכנת ולאמן גרסה אישית של צ’אט בוט תמים באמצעות ממשק קל לשימוש ובלי שורת קוד אחת. כמו כן, פלטפורמת סוכני ה-AI ש-D-ID הישראלית השיקה לאחרונה, מאפשרת גם היא לממשקים ‘אנושיים’ יותר לנהל שיחה קולית בין משתמש ובין בוט עם פנים שאומן על דאטה מוגדר, ממש כמו ה-GPTs של OpenAI.

 

סוכני AI של D-ID

סוכני ה-AI של D-ID

 

מגמה של דמוקרטיזציה

חשוב לזכור שבסופו של דבר הכלים הגנרטיביים החזקים האלה הם רק ההתחלה של מה שעתיד לבוא. ככל שהטכנולוגיה תמשיך להתקדם, עוד ועוד תחומים יקבלו נגישות ודמוקרטיזציה באמצעות כלי בינה מלאכותית מותאמים. אחת המגמות המרתקות היא התפתחות ממשקי משתמש חדשניים המאפשרים שילוב של בינה מלאכותית טבעית ואינטואיטיבית יותר במוצרים ובשירותים פעילים. חברות כמו מטא ואפל עומדות בחזית המהפכה הזאת בפיתוח טכנולוגיות של מציאות רבודה ומשולבת המאפשרות לעזרים וירטואליים לחדור לכל פעולה יום-יומית.

 

הממשקים הטקסטואליים והקוליים החדשים של הבינה המלאכותית כבר נותנים יכולת משמעותית לכל הכלים שבתהליכי העבודה שלנו. כלים כמו Copilot של מיקרוסופט יכולים לעזור לנו לנצל ביעילות רבה את התוכנות שאנחנו כבר משתמשים בהן, בפישוט של התהליכים השונים ובקישורם. עוזרי הבינה המלאכותית החדשים יכולים להבין את כוונותינו הגולמיות ולבצע משימות מורכבות בעזרת פקודה פשוטה, וכאן, ממש כאן, טמונה ההבטחה האמיתית של המהפכה הזאת. הוספת כלים כאלה לתחומי העבודה והחיים שלנו תאפשר לכולם להעלות את הפרודוקטיביות ואת היעילות במידה רבה מאוד בלי שנידרש ללמוד על כלים חדשים.

 

מגמה מעניינת נוספת שראינו בחודשים האחרונים, היא חדירת הבינה המלאכותית לזירת החיים הפיזיים באירועים גדולים כמו CES 2024. בתערוכה הגדולה הוצגו מוצרים חדשניים כמו ה-RabbitR1 שיסייע בניידות, המקרר החכם Family Hub ומראת בריאות מתקדמת שמשלבת יכולות של בינה מלאכותית. 

 

 

ברור שמיזוג הטכנולוגיה החדשה במכשירי היום-יום יהיה חלק מהשגרה שלנו בקרוב.

 

לסיכום

חודשי הפתיחה של 2024 הגדירו בבירור את הבינה המלאכותית כטכנולוגיה המרכזית שתעצב מחדש את עולמנו בשנים הקרובות. הטכנולוגיה הזאת היא כבר לא מונופול של ענקיות הטכנולוגיה אלא נכס פתוח שנגיש לכל אחד מאיתנו – יזמים קטנטנים, יוצרי תוכן, עובדים מוכשרים, צרכנים פשוטים ובעצם כל מי שרוצה ליהנות מהיכולות העצומות שהיא מציעה. 

 

התחרות בין החברות הגדולות מכתיבה התקדמות בלתי פוסקת, כיוון שכל אחת מהן נאבקת להציע את המודלים ואת הכלים החזקים והיעילים ביותר לקהלי היעד שלהן. בה בעת חשוב לזכור את האתגרים הרגולטוריים והאתיים הכרוכים בפריצות הדרך הטכנולוגיות האלה, ולפעול באחריות בשימוש בבינה מלאכותית בפעולות עסקיות, ולא משנה מה מטרתן.

 

בסופו של דבר, הדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית היא מהלך בלתי נמנע שיש לו פוטנציאל עצום להעצמת אנשים פרטים, יזמים ועסקים קטנים כאחד. רק הזמן יגיד לאן תוביל אותנו המהפכה הזאת, אבל דבר אחד בטוח – העידן החדש של יצירתיות, יעילות ופוטנציאל אין-סופי כבר כאן.

 

הטייק שלי למנהלים, ליזמים ולמשקיעים

 במילה אחת: ממשק.
בשתי מילים: ממשק משתמש.

 

ואני אסביר. כל השינויים שאנחנו רואים היום באקוסיסטם הטכנולוגי, מצביעים על שינויים דרסטיים המתרחשים מתחת למכסה המנוע. עוד מודל חזק שעושה משהו קצת יותר טוב ומנצח בעוד בנצ׳מארק ב-0.3% את קודמו, זה נהדר, אבל בת’כלס לא מעניין  אף אחד (חוץ ממני ומעוד כמה חנונים כמוני). השנה נראה עלייה חדה (ומעניינת בהרבה) בכל מה שקשור לממשק של המשתמש עם הטכנולוגיה והעולם שסביבו. בואו ניקח לדוגמה את provision של אפל או את quest3 של מטא. השילוב שבין המציאות הקיימת למציאות הרבודה מאפשר צמיחה אקספוננציאלית באפילקטיביות של כל מערכת קיימת באמצעות שינוי ממשק המשתמש שלה.

 

ועכשיו בעברית – בואו ניקח את אקסל לדוגמה. סביר כי 99% מהאנשים המשתמשים במערכת הזאת מנצלים בפועל 15% מהיכולות שלה. קופיילוט שיושב על בסיס המערכת הזאת ומאפשר לי המשתמש לשנות את צורת ההתממשקות איתה, יעלה כנראה את אחוז השימוש שלי לאזור ה-50% אם לא יותר. זה לא מפני שהוא עוזר לי ללמוד משהו חדש, אלא מפני שהוא שינה את הדרך שבה אני מתממשק עם המערכת. באמצעות בקשה פשוטה של מה שאני רוצה להשיג, הקופיילוט מבצע פונקציות וחיבורים שאני לא ידעתי שאפשריים בכלל לפני כן. אם חברה שלמה תשפר את היכולות שלה בעזרת תקשורת טובה יותר עם המערכות שלה, היא בהכרח תעלה את שורת הרווח בלי לעשות שינויים דרסטיים בפעילות היום-יומית.

 

מבחינתי קופיילוט מגדיר מחדש את דרכי ההתקשרות שלנו עם הטכנולוגיה (עיינו ערך המשקפיים של מטא ורייבן שלוחשים לך סודות באוזן, rabit r1 שמפעיל את הטלפון מרחוק כאילו היה הסירי שתמיד רצינו, או השרשרת של ריווינד שמתיימרת לעזור לנו לזכור הכול ולהחליף את העט והנייר).

 

אז אם אתה מנהל, משקיע או יזם והדעה שלי מעניינת אותך, תשקיע את הזמן ואת הכסף במחשבה על ממשק משתמש למוצרים קיימים ובהכשרת כוח אדם להתמודד עם הצורך בשינוי פרדיגמות החשיבה הישנות.

 

פחות לנסות להמציא את הגלגל, ויותר לנהל ולייעל את הדרך שבה הוא מסתובב.

 

הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

רוצים הרצאה או ייעוץ של עומר הררי?
השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם המידע הרלוונטי
אולי יעניין אותך גם...
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

תפריט נגישות

letsAI - בינה מלאכותית

חודשיים לשנת 2024 – מה קורה כאן?