אם תהיתם מה חדש ב-timeOS, אפשר לסכם את זה במשפט – השיחות הפכו לחדרים (Rooms). אבל זה הרבה יותר גדול מזה – סטארטאפ תמלול השיחות הישראלי הפך לפלטפורמה אייג’נטלית עם צבא של סוכני שיחות שעובדים בשבילכם. ואם מתחיחת הפנים של הממשק מרגישה לכם קצת אחרת – הנה הרציונל מאחורי השינוי: לא כל פגישה עומדת בפני עצמה. יש כאלה שמתחברות, חוזרות, או פשוט ממשיכות להתפתח. השינוי האחרון ב-timeOS נולד בדיוק בשביל זה – כדי להפוך את השיחות למרחב חי ומתמשך. מה שהיה פעם “דף פגישה” הפך עכשיו ל-Room: מקום שבו כל השיחות, הסיכומים והתובנות חיות יחד. הנה כל מה שצריך לדעת.
רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.
אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו
מה זה בעצם Room?
לפני הכל, פה תמצאו את המדריך המקיף שלנו על שינוי הממשק של timeOS וה-Agents החדשים שלהם. במדריך זה אנחנו רוצים להתמקד בפיצ’ר אחד ספציפי – החדרים החדשים (Rooms).
המרחב החדש ב-timeOS
Room הוא המרחב החדש של timeOS. כל פגישה מוקלטת יוצרת אוטומטית חדר חדש עם שם הפגישה, סיכום, תמלול מלא וכל פעולה של סוכן (Agent) שהופעלה במהלך הפגישה. בניגוד לממשק הישן, כאן הכול מתרכז במקום אחד – גם ההקלטות, גם המסמכים וגם כל התוצרים הנלווים.
תפריט צד שנותן קונטקסט לחדר
בתוך ה-Room תמצאו תפריט צד (Context) שמרכז את ההקלטה, התמלול וכל תוצר נוסף שנוצר מהשיחה. כך ניתן לחזור לכל פרט, לערוך, לשתף או להפעיל סוכנים נוספים ישירות מתוך החדר.
איך משתמשים בחדרים?
יצירת חדרים לנושאים שונים
מעבר לניהול פגישות, ניתן ליצור חדרים סביב נושאים, לקוחות או פרויקטים. תייגו לקוח ל-Room, וכל שיחה עתידית עמו תתווסף לשם באופן אוטומטי. כך מתקבל רצף שיחות אחד, מאורגן לפי הקשר עסקי או תוכני – מבלי שתצטרכו לעשות דבר.
אז איך מתחילים? לחצו על Create Room +, הוסיפו לקוחות או שיחות דרך @context, ופתחו את הצ’אט כדי לשאול שאלות או להפעיל סוכנים.
ניהול צ’אט והפעלת סוכנים
ניתן גם לנהל צ’אט בתוך ה-Room כדי לשאול שאלות או להפעיל סוכנים: לקצר סיכומי פגישות, להרחיב תקצירים, להפיק ציטוטים או לשלוח משימות ישירות לכלים כמו Slack או מערכת ניהול פרויקטים. כל גרסה של סיכום נשמרת בנפרד – כך שהמקור תמיד נשאר ללא שינוי.
שיתוף חדרים
ניתן לשתף Room עם עמיתים או שותפים עסקיים, אך שימו לב – השיתוף כולל את כל התוצרים, הווידאו והסיכום המקורי – אך לא את הצ’אט הפנימי (לפחות כרגע). המשמעות היא שניתן לפתוח את החדר לכל מי שצריך גישה לתוכן, מבלי לחשוף את שיחות הרקע.
מה אפשר לעשות עם ה-Rooms?
1) Room לסגירת עסקאות
צרו חדר נפרד לכל לקוח. הפכו שיחות להצעות מחיר בעזרת הסוכן Doc Agent, או הפיקו תקצירים וסקירות מצב עם סוכנים כמו Proposal, Account Overview ו-Follow-up.
2) Room לפרויקטים ולפוקוס
בנו חדר סביב נושא, כמו משוב משתמשים או תהליך Onboarding. סוכנים כמו “Send TLDR to the team” או “List action items” יסכמו שיחות ויהפכו אותן למשימות ישימות.
3) Room ללמידה והתפתחות
צרו חדר שמרכז פידבק, שיחות קודמות והחלטות. כך ניתן “לאמן” את המערכת להבין את סגנון הניהול או התקשורת שלכם. בקרוב תתווסף גם יכולת Feedback Collector שתלמד מדפוסי השיחות.
מה הלאה?
לדברי החברה – timeOS רק בתחילת הדרך עם Rooms. בעתיד, החדרים יתעדכנו מעצמם – תקצירים, הצעות ובריפים יתחדשו אוטומטית ככל שיתווספו שיחות חדשות. בנוסף, תתאפשר שיתוף סלקטיבי של תוצרים או סיכומים בלבד.











כתיבת תגובה