











בכל ארגון, הפגישות הן המקום שבו מתקבלות ההחלטות החשובות ביותר, וגם המקום שבו הן לעיתים הולכות לאיבוד. השיחה מסתיימת, כולם מסכימים “לטפל בזה”, ואז עובר שבוע. לא ברור מי אחראי,

בימים האחרונים נדמה שכל חברה שמכבדת את עצמה עושה הכל כדי לשחרר מהר מהר דפדפן אייג’נטלי – כזה שמאפשר לכם לעשות את מה שאתם עושים כבר שנים (סביר להניח עם

עד לא מזמן, יצירת סוכן בינה מלאכותית (AI Agent) הייתה נחלתם של מפתחים בלבד – מי שידעו לתכנת, לחבר ממשקים ולהבין איך מודלים כמו GPT עובדים מאחורי הקלעים. ג׳נספארק (Genspark)

רוצים לבנות אוטומציות עם AI בקליק? תוהים למה אי אפשר פשוט לדבר או לבקש מפלטפורמת האוטומציה שלכם לבנות את הכלי שעליו אתם חולמים? אז עכשיו אפשר! עולם האוטומציה מתפתח בקצב

בעידן שבו סוכני AI הופכים לכלי עבודה מרכזיים בארגונים, השאלה היא לא מי יבנה את המודלים החכמים ביותר, אלא מי יידע לנהל ולתאם ביניהם בצורה יעילה ובטוחה. כאן נכנסת לתמונה חברת

להפוך ידע לטכנולוגיה זה מרגש, אבל להפוך אותו לעסק רווחי – זו כבר אמנות בפני עצמה. ככל שהעולם מאמץ את הבינה המלאכותית בקצב הולך וגובר, נוצר צורך חדש: לא רק

אם אתם עובדים עם בינה מלאכותית, אתם בטח מכירים את זה: אתם כותבים שאלה או הנחיה ומקבלים תשובה שנשמעת נכונה ואפילו “חכמה”, אבל בפועל חסרת ערך. נניח שבניתם לעצמכם סוכן

דמיינו עולם שבו בוט בוחר עבורכם את החוזה הסלולרי המשתלם ביותר, מבטל את הישן, משלם את דמי הביטול מהחשבון שלכם – וכל זה קורה בזמן שאתם יושבים על הכורסה ורואים

נגיד שיש לכם משימה מעצבנת – לקבוע פגישה דרך אתר מסורבל, למלא טופס רישום, או לארגן לעצמכם חופשה. לא משימה מסובכת – פשוט טכנית, שואבת זמן, ולא מעניינת. עכשיו דמיינו

דמיינו את התרחיש הבא: לקוח פונה לצוות התמיכה שלכם עם בעיית חיוב מורכבת – צריך לבדוק היסטוריית תשלומים, להבין את תוכנית השירות שלו, ולתאם עם הצוות הטכני. בדרך כלל, זה
תוצאות נוספות...