תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
× Send

למה שלקוח ישלם על תמונת AI בודדת 4 ספרות ועל סרטון AI בודד 5 ספרות?

דמות עקבית עם פלאקס
תוכן עניינים

בשנים האחרונות הכשרנו אלפי ישראלים לעבוד עם AI ולשלב בינה מלאכותית בעבודה, בעסק, במגוון תפקידים ושימושים, ובמגוון ארגונים וחברות. בין אם מדובר בעצמאיים או שכירים, עובדים מן המניין או מנהלים ובכירים – תמיד עולה השאלה – איך בינה מלאכותית יכולה לעזור לי לעשות את העבודה שלי טוב יותר? כשמדובר בנותני שירותים או פרילנסרים השאלה הזו מתחדדת – איך אפשר לעשות מזה כסף? איך אפשר להתפרנס מעבודה עם בינה מלאכותית? היום נראה שתי דוגמאות שממחישות את התועלת שבכלי Gen AI (בינה יוצרת) לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות. נראה 2 יוזקייסים – הראשון: תמונת AI בודדת שתמחרנו באלפי שקלים. השני: פרסומת AI שלקוחות ישמחו לשלם עליה עשרות אלפי שקלים.

 

הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

 

צפו בהקלטת השיעור הראשון של קורס GenAI Master

מאמר זה מבוסס על השיעור הראשון של מחזור 55 בקורס המאסטר שלנו, שהתקיים שלשום (רביעי, 9.10.24), ופתח את הדלת לעולם הבינה המלאכותית עבור מאות המשתתפים שצפו בו בלייב זום, וכ-1,000 איש שנרשמו וצפו בהקלטה שלו. זו הייתה יריית הפתיחה לקורס מתקדם ומקיף, שמלמד כיצד לשלב כלים מתקדמים של בינה מלאכותית בעבודה היומיומית ובפרויקטים מורכבים.

 

 

אגב, אלו תגובות המשתתפים בעקבות השיעור החינמי:

 

תגובות המשתתפים – שיעור ראשון של מחזור 55 בקורס Gen AI Master של LetsAI

 

השיעור נפתח עם הצגת סרטון של מיכל גרנדש, בוגרת קורס יצירת סרטים שלנו, שמדגים כיצד יכולתיו של סטודנט בקורס משתפרות בתוך שבועות ספורים. המטרה היא להדגיש את הרמה הגבוהה אליה אפשר להגיע לאחר תקופת לימוד יחסית קצרה, אך אינטנסיבית ומעמיקה.

 

מה זה בכלל אומר “להיות מאסטר בבינה מלאכותית”?

לפני הכל, חשוב רגע להסביר מה בכלל המשמעות של להיות מאסטר בכלי בינה יוצרת? הרציונל מאוד פשוט! אם אתם רוצים שאנשים יראו בכם כאנשי מקצוע מוסמכים, עליכם להיות מוסגלים לתת מענה מקצועי לפרויקטים מורכבים ברמה הטכנית – כאלה שמשתמש חובב לא יודע או לא יכול לתת להם מענה ולבצע אותם.

 

בנוסף, אתם חייבים שתהיה לכם שליטה בכל עולמות התוכן של הבינה היוצרת (Gen AI), לרבות מודל שפה גדולים (LLMs), מחוללי תמונות, מחוללי וידאו, מחוללי מוזיקה, תוכנות עריכה, חקיקה ורגולציה, זכויות יוצרים ושימוש מסחרי, ובעיקר – להיות מסוגלים לשלוף מארגז הכלים שלכם את הכלי הנכון למשימה הנכונה. את כל אלו אנחנו כמובן מלמדים בהרחבה בקורס GenAI Master שלנו.

 

מה זה אומר להיות GenAI Master?

מה זה אומר להיות GenAI Master?

 

בנוסף – המפתח להצלחה טמון ביכולת שלכם לעשות אינטגרציה בין כלים. אין אף כלי AI שמסוגל לייצר פרויקט שלם מ-א’ ועד ת’, ברמה מסחרית ובגימור הנדרש עבור פרויקטים שעליהם אנשים יהיו מוכנים לשלם את מיטב כספם. לכן אנשי מקצוע אמיתיים עושים שימוש במגוון רחב של כלים בכל פרויקט שעליו הם עובדים.

 

רוצים דוגמה? הנה כמה יוזקייסים…

 

המדריכים תמיד חינמיים, אבל אם בא לכם להתמקצע - יש גם קורס מקיף לבינה מלאכותית - GenAI Master
קורס מאסטר בבינה מלאכותית Master GenAI

 

למה לקוחות מוכנים לשלם אלפי שקלים על תמונת AI בודדת

בחלק הראשון של השיעור הצגנו תהליך עבודה של יצירת תמונת AI בודדת, שאותה תמחרנו באלפי שקלים, בהתאם לדרישות הלקוח, שהיו מורכבות מאוד.

 

פרויקט מאתגר ומורכב

ללקוח היו דרישות מאוד מפורטות וספציפיות (מוזמנים לראות את הבריף המלא בהקלטה מעלה). התמונה דרשה קומפוזיציה ספציפית, עם אלמנטים ודמויות רבות. הלקוח דרש שליטה על כל מרכיב, מהצבע ועד המיקום של כל אלמנט, ורצה להיות מעורב בתהליך כולו. 

 

מורכבות הפרויקט

מורכבות הפרויקט הצריכה תמחור גבוה יותר!

 

שלבי העבודה וארגז הכלים שלנו

כדי לתת מענה מקצועי לבריף המורכב ולדרישות הלקוח הרבות, בחרנו בתהליך עבודה ייחודי שנתן לנו רמה מאוד גבוהה של גמישות ושליטה בכל אלמנט ובכל שלב של הפרויקט. גמישות זו הייתה הכרחית, גם בשל העובדה שהלקוח רצה להיות מעורב בתהליך ולשנות “תוך כדי תנועה”, וגם משום שאין שום כלי שיכול לג’נרט סצינה כל כך מורכבת ועמוסה בפרטים.

 

להלן פירוט תהליך העבודה:

  1. פגישות עם הלקוח ליצירת בריף מפורט והבנת הדרישות המדויקות.
  2. העברת חומרים ראשוניים, רפרנסים.
  3. איור ידני של הרקע בזמן אמת עם Realtime Canvas של לאונרדו.
  4. החלת שפה גרפית אחידה על הרקע והדמויות השונות עם “סטייל רפרנס” בלאונרדו (פיצ’ר שקיים גם במידג’ני ובכלים נוספים).
  5. שימוש בכלים גרפיים כמו פוטושופ או Canva כדי להפריד את הדמויות מהרקע שלהן וכדי למקם אותן בשכבות שונות על הרקע שיצרנו מקודם, ובהתאם לקומפוזיציה שביקש הלקוח.
  6. ביצעו תיקונים – אינפיינטינג (inpainting) – תיקון וציור אלמנטים ישירות על גבי התמונה. רוב התיקונים בוצעו עם Generative Fill (זמין בפוטושופ או בפיירפליי, ואפשר כמובן להשתמש גם בקנבס של לאונרדו). בנוסף, בוצעו גם תיקונים עם ציור ידני במברשות על התמונה (בצורה גסה ורופפת – לאחר מכן ה-AI ידע “לתקן” את זה ו”לעשות את זה יפה”).
  7. אחד הסודות בתהליך זה הוא שימוש ב-img2img בלאונרדו, במשקל גבוה. פיצ’ר זה זמין במודלים רבים בתוך הפלטפורמה ולאחרונה התווסף גם למודל פניקס הייחודי. אופציה זו מאפשרת לנו “לאחות” את כל השכבות, להחיל עליהן סגנון גרפי אחיד, לתקן את כל הגזירות והתיקונים הידניים שעשינו ולייצר תמונה עם מראה אחיד. זה כמו מטה קסם שמחבר את הכל כמו שצריך. את התהליך הזה עושים על מספר גדול של וריאציות, מהן נוכל לבחור לאחר מכן את מה שיצר טוב.
  8. עכשיו אפשר לחדש ולהגדיל את התמונות עם Universal Upscaler בלאונרדו – כך ניתן להוסיף פרטים וחדות לתמונה.
  9. לבסוף ניתן לקחת את כל הסקיצות והוריאציות השונות ולמקם אותן שוב בתוכנת עריכה (Canva או פוטושופ), שם אפשר לסדר הכל בשכבות.
  10. כדי לדייק את התוצר הסופי, אפשר להעביר את התמונה שוב פעם באפסקיילר של לאונרדו.

 

שלבי התהליך

שלבי התהליך – יצירת תמונת AI בודדת ב-4 ספרות

 

כשמבינים עד כמה התהליך המפורט מעלה מורכב, מסועף ובעיקר מצריך קישורים טכניים גבוהים, אינטגרציה בין כלים רבים והיכרות עם טכניקות עבודה ייחודיות, מבינים למה רק מאסטרים אמיתיים בכלי GenAI מסוגלים להפיק תוצרים כאלה (ולמה לקוחות מוכנים להוציא סכומים כאלו על תמונה בודדת).

 

התמונה הסופית

 

איך גובים עשרות אלפי שקלים על סרטון AI בודד?

בחלקו השני של השיעור הצגנו סרטון AI בודד, שעלות הפקתו מתומחרת בעשרות אלפי שקלים – פרסומת AI שיצרנו לקורס GenAI Master שלנו:

 

 

ועכשיו עולה השאלה – למה הסרטון מתומחר ב-5 ספרות, למה לקוחות מוכנים לשלם סכומים כאלה (ולמי), ומה אתם צריכים לעשות כדי להיות מסוגלים להפיק תוצרים כאלה ולגבות סכומים כאלה?

 

בדומה להפקת התמונה מעלה, גם הפקת סרטון זה היא הליך מורכב מאוד מצריך אינטגרציה בין מגוון כלים ותוכנות, והיכרות מעמיקה עם טכניקות עבודה מורכבות. אם על תמונה אחת עבדנו זמן רב, הזמן שנקדיש להפקת סרטון AI יהיה כפול ומכופל (שכן סרטון אחד מורכב ממספר רב של סצנות ותמונות). כאשר הוא מכיל דמות עקבית, זה הופך להיות מורכב אף יותר! אגב, אם אתם רוצים ללמוד איך ליצור דמות עקבית על ידי בניית לורה (LoRA), פה תמצאו מדריך מקיף וסרטון הדרכה מפורט (את התהליך הצגנו בשיעור הראשון של המחזור הקודם – מחזור 54).

 

להלן פירוט תהליך העבודה:

  1. תסריט וסטוריבורד: הסטוריבורד נבנה באמצעות ChatGPT. הצ’ט יצר טבלה שבה הוצגה כל סצנה לצד התיאור המילולי שמפרט את תוכנה, הדמויות שבה וכמובן גם עמודה עם הפרומפט שבעזרתו נג’נרט אותה.
  2. יצירת מאגר פרומפטים לדמות עקבית: לאחר מכן השתמשנו בקנבס החדש של ChatGPT כדי להרחיב את הפרומפטים שלנו וכדי לייצר פרומפטים שבהם יש תיאור מילולי מפורט לדמות העקבית שלנו, כולל מראה חיצוני, לבוש ושפה גרפית.
  3. יצירת תמונות: בשלב זה הצגנו איך עובדים עם המודל החדש והמדהים Flux 1.1 Pro וגם איך לבנות לורה (LoRA) ב-FAL או ב-Astria.
  4. יצירת סרטונים: עכשיו אפשר לעבור לטכניקה של הנפשת תמונה סטטית בעזרת פיצ’ר ה-img2img במודל הוידאו המדהים Gen3 טורבו.
  5. עריכת וידאו: לאחר שיש לנו קטעי וידאו, יש לאחד אותם – אפשר להשתמש בתוכנות עריכה חינמיות כמו Clipchamp ו-Kapwing.
  6. יצירת פס קול ואפקטים קוליים: אחד מהדברים שהופך סרטון טוב לסרטון מצוין הוא הפסקול. ניתן לג’נרט מוזיקה במחוללי מוזיקה כמו Suno או Udio, ואפשר ליצור אפקטים קוליים ב-LoudMe. כדאי לדעת שיש לנו גם קורס מקיף ליצירת מוזיקה עם AI ויש גם וובינר חינמי בראשון הקרוב (13.10.24).
  7. אפסקייל וידאו: לסיום, מומלץ להעביר את הסרטון שלכם באפסקיילר לוידאו. אפשר להשתמש בכלים כמו Topaz Labs או Krea.
  8. הוספת כתוביות: אם יש לכם כתוביות בסרטון, אפשר להשתמש ב-Clipchamp או Kapwing. שני הכלים הללו יודעים לייצר כתוביות אוטומטית בעזרת טכנולוגיית AI. כמובן שתצטרכו לעבור על התוצר הסופי ולערוך את המלל כדי לוודא שאין טעויות.

 

סרטון AI בודד בעשרות אלפי שקלים

סרטון AI בודד בעשרות אלפי שקלים – למה כל כך יקר ולמה לקוחות מוכנים לשלם סכום כזה?

 

לינקים חשובים נוספים

  • דף המתנות: מאגר מדריכים חינמי וגישה למגוון בוטים חינמיים שיחסכו לכם זמן ויכולות לייעל את העבודה עם בינה מלאכותית. לחצו פה.

  • קבוצת עדכונים סגורה: במהלך הוובינר, הוזמנו המשתתפים להצטרף לקבוצה הסגורה שלנו, בה מתפרסמים עדכונים, מדריכים וחומרי לימוד בתדירות יומית.

  • וובינר AI במוזיקה: מוזמנים להצטרף לוובינר החינמי הבא שלנו, שיתמקד בשילוב בין בינה מלאכותית ועולם המוזיקה. נציג בו טכניקות מתקדמות לעבודה עם מחוללי מוזיקה, מחוללי אפקטים, זמרי AI ועוד הרבה דברים טובים. להרשמה – לחצו פה. כדאי גם לדעת שכל שבוע אנחנו מקיימים וובינר חינמי בנושאים משתנים – פה יש מידע נוסף.

 

וובינר AI במוזיקה

 

קצת על קורס המאסטר שלנו

קורס המאסטר מציע 150 שיעורים מוקלטים, שישה מפגשי לייב זום בנושאים משתנים וחצי שנה של מפגשי לייב זום שבועיים הכוללים גם תרגול מעשי ו-Q&A למשתתפי הקורס. הקורס כולל התנסות מעשית עם כלי AI מתקדמים, מדריכים כתובים לכל השיעורים ותעודת סיום. בנוסף, המשתתפים זוכים להצטרף לקבוצה סגורה למשתתפי הקורס. פרטים והרשמה פה.

 

רוצים להתמקצע?

בואו ללמוד איתנו בינה מלאכותית בקורס המקיף, העשיר והמבוקש בשוק. הצטרפו לאלפים הרבים שכבר עברו את הקורסים והסדנאות שלנו. פרטים והרשמה באתר.

לקבלת הנחה במחיר הקורסים – הזינו את קוד הקופון LETSAI
הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

רוצים הרצאה או ייעוץ של אביתר אדרי?
השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם המידע הרלוונטי
אולי יעניין אותך גם...
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

תפריט נגישות

תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

למה שלקוח ישלם על תמונת AI בודדת 4 ספרות ועל סרטון AI בודד 5 ספרות?