צ’טבוט חדש בשוק, Evi, אבל הפעם הוא מגיע עם טוויסט – היכולת לזהות רגש באינטונציות של המשתמש. זה לא הצ’טבוט האמפטי הראשון. בשנה שעברה קיבלנו את פאי, צ’טבוט חביב במיוחד שמטרתו להיות מועיל, חברי וכיפי. אבל Evi של חברת Hume זה משהו אחר. הוא נראה אנושי יותר ומרגיש מציאותי יותר, והדרך לשיחה טבעית וקולחת בין אדם למכונה הולכת ומתקצרת.
אבל לפני הכול – הישארו מעודכנים! הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ולא תפספסו שום עדכון, חידוש או מידע על כלי חדש שיוצא.
ממליצים לכם להצטרף גם לקהילות ה־AI של LetsAI בוואטסאפ ובטלגרם. רוצים לשמוע על הקורסים וסדנאות ה־AI שלנו? לחצו פה.
איך זה עובד?
ממשק הקול האמפתי של (EVI) המבוסס על בינה מלאכותית שמסוגלת לזהות שינויים בקולו של אדם ולנתח את משמעותם, מקנה לצ’טבוט מעין אינטליגנציה רגשית. EVI (שמעתה נכנה אותה בלשון נקבה) מבינה את טון הדיבור של המשתמש (דבר שמוסיף משמעות לכל מילה) ומשתמשת באותות הקוליים של המשתמש כדי להנחות את השפה ואת הדיבור שלה. אפשר לדבר אליה כאל בן אדם והיא תגיב בצורה טובה, מהירה וטבעית יותר מכל בינה מלאכותית קולית אחרת. כמו כן, מפתחים יכולים להשתמש ב־EVI כמפענח קולי בשלל יישומים בעזרת גישה ל־API של הכלי.
הכירו את Evi – הצ’טבוט האמפטי
מה זה EVI?
EVI היא מודל שפה גדול חכם ביותר שמוטמע בתוך צ’טבוט אמפטי. משמעות שמה הוא Empathic Voice Interface (ממשק קול אמפתי).
בסרטון המדהים שהראינו למעלה אפשר לראות את EVI מנהלת שיחה עם משתמשת. הסרטון ממחיש היטב את היכולות של הכלי המדהים הזה; EVI יכולה להבין את טון הדיבור של המשתמש ולזהות רגשות כמו שמחה, תהייה, עצב ורגשות נוספים. היא משתמשת באותות הקוליים האלה כדי לשנות את השפה ואת טון הדיבור שלה כדי להישמע טבעית יותר ורלוונטית להקשר הרגשי של השיחה. כפי שאפשר לראות, EVI יכולה לזהות שהדובר חש ברגשות רבים, הנאה, בהתרגשות ובבלבול, ולהתאים את תגובתה בקולה. כשהדובר מביע עצב, EVI מזהה זאת ומגיבה באמפתיה.
EVI משתמשת במודלים מתקדמים של ניתוח קול המשתמש וטון הדיבור שלו בד בבד לניתוח המשמעות הטקסטואלית של דבריו. מדובר בסינתזת תקשורת וממשק רב־ערוצי שמצליח לחבר בין הטון הרגשי לתגובה מדויקת.
רוצים להתנסות? גם אתם יכולים לדבר עם EVI!
שיחה עם גרסת הדמו של EVI
בלינק הבא תוכלו למצוא גרסת דמו של הצ’טבוט האמפטי הראשון בהיסטוריה, EVI. אין ספק שמדובר בחוויה מיוחדת שמעוררת תהיות רבות על טיב הקשר בין אדם למכונה. נסו בעצמכם!
שיחה של EVI עם משתמש
בסרטון שלפניכם תוכלו לראות שיחה בין משתמש ל־EVI. שימו לב להתקדמות השיחה, לדרך שבה הדובר קוטע את הבוט ולתגובת הבוט. אין ספק שאנחנו חיים בתקופה מרגשת!
Hume's EVI API can do more than just chat – it can also take actions! In fact, we embedded EVI as a widget on our website to help you navigate around.
See it in action → pic.twitter.com/30SvpaMbbp
— Hume (@hume_ai) March 29, 2024
מה בעתיד?
בעתיד סביר שנפגוש עוד ועוד כלים אמפתיים כאלה. כלים שמדייקים יותר באינטראקצייה שלהם עם בני אדם. כלים שמצליחים להבין לא רק את הטקסט אלא גם את הקונטקסט של השיחה ואת המצב הרגשי של המשתמש. EVI ובינות מלאכותיות אמפתיות אחרות עשויות לסייע לנו בחיי היום־יום בדרך טבעית יותר הרגישה להקשר האנושי של השיחה. היישומים הם כמעט בלתי מוגבלים – מורי AI, פסיכולוגים ונותנים סיוע רגשי־נפשי המבוססים על AI, מודלי שפה לתחום הרפואה, אינטגרציה עם רובוטים המיועדים לנהל אינטראקציות עם בני אדם בדומה ל־Figure01, סוכנים ג’נרטיביים בתחום המכירות או הטלמרקטינג. למעשה כמעט כל כלי AI שמנהל אינטראקצייה עם בני אדם יכול להפיק תועלת מיכולות אמפתיות כאלה.