המודלים של GPT מספקים הבנת שפה טבעית רבת עוצמה, מה שהופך אותם לאידיאליים ליצירת צ’אטבוטים חכמים שניתן להטמיע באתר צורה יחסית פשוטה שיאפשר לכם מגוון רחב של שימושים. מדריך זה הינו בסיסי ביותר ויעזור לכם לשלב בצורה פשוטה את GPT של OpenAI באתר.
שימושים אפשריים
תמיכת לקוחות ושאלות נפוצות:
ערך: הציעו תשובות מיידיות לשאלות נפוצות והציעו תמיכת לקוחות בזמן אמת.
יישום: אמנו את הצ’אט בוט לטפל בשאלות נפוצות של לקוחות הקשורות לפרטי מוצר, משלוח, החזרות ובעיות תמיכה אחרות.
המלצות על מוצרים:
ערך: סיוע למשתמשים למצוא מוצרים על סמך העדפותיהם וצרכיהם.
יישום: אמנו את הצ’אט בוט להבין את העדפות המשתמש ולהציע מוצרים בהתאם. שילוב הצ’אט עם קטלוג המוצרים לקבלת המלצות מדויקות.
יצירת לידים:
ערך: ללכוד מידע ממשתמש ויצירת לידים באמצעות שיחות אינטראקטיביות.
יישום: עצבו את הצ’אט כדי לשאול שאלות מתאימות ולאסוף פרטי משתמש למעקב.
מעורבות ובידור:
ערך: שמירה על מעורבות והבידור של משתמשים בזמן שהם נמצאים באתר.
יישום: אפשר לצ’אטבוט לספר בדיחות, לשתף עובדות מעניינות, לשחק משחקים (מדריך ליצירת משחק זיכרון) או אפילו לדמות שיחה סתמית כדי ליצור חווית משתמש חיובית ומרתקת.
הדרכות והדגמות אינטראקטיביות:
ערך: הציעו הדרכות אינטראקטיביות או הדגמות עבור מוצרים או שירותים.
יישום: הנחו את המשתמשים בתהליכים, ענו על שאילתות והציעו סיוע מעשי.
גילוי תוכן:
ערך: עזרו למשתמשים לגלות תוכן רלוונטי באתר.
יישום: אמנו את הצ’אט בוט להבין את העדפות המשתמש ולהמליץ על מאמרים, פוסטים בבלוג או תוכן אחר על סמך תחומי העניין שלהם.
משוב וסקרים:
ערך: אספו משוב מהמשתמשים וערכו סקרים כדי לשפר מוצרים או שירותים.
יישום: עצבו את הצ’אט כדי לבקש ממשתמשים משוב על הניסיון, העדפותיהם או דעותיהם בנושאים מסוימים.
תרגום שפה:
ערך: שבירת מחסומי שפה ופנייה לקהל מגוון.
יישום: שלבו יכולות תרגום בצ’אטבוט כדי לסייע למשתמשים הדוברים שפות שונות.
רישום אירועים והזמנות:
ערך: אפשרו למשתמשים להירשם לאירועים, לקבוע פגישות או לבצע הזמנות.
יישום: צרו זרימות שיחה הקולטות העדפות אירועים או פרטי פגישות.
אספקת תוכן חינוכי:
ערך: העברת תוכן חינוכי בפורמט שיחה.
יישום: צרו חוויות למידה מבוססות צ’אט למשתמשים המחפשים מידע על נושאים ספציפיים.
דרישות קדם:
מפתח API של OpenAI.
ידע בסיסי ב-HTML.
שלב 1: יצירת מפתח API של OpenAI.
היכנסו לאתר OpenAI התחברו או צרו חשבון חדש.
נווטו לאזור API
צרו מפתח API חדש. מפתח ה-API חיוני לנהל את הקריאות בצורה נכונה, וחשוב להבין שכל קריאה עולה כסף. כל משתמש מקבל בדרך כלל סכום של $18 בפתיחת החשבון, עבור שימוש ב-API. עלות קריאה משתנה בהתאם לכמות המילים. בערך, עבור 5 דולר תקבלו כ-750 קריאות.
שמרו את המפתח, מכיוון שהוא ישמש אותנו בהמשך להגשת בקשות ל-API של GPT.
ודאו שיש לכם מספיק קרדיט:
שלב 2: הגדירו את סביבת הפיתוח
צרו ספרייה חדשה עבור הפרויקט. יש להטמיע 3 קבצים בפרויקט. קובץ ראשון html, השני JavaScript וקובץ שלישי CSS. ניתן להעתיק את כל הקבצים בלחיצה כאן >>
*לא לשכוח לעדכן את ה-API KEY שיצרנו בשלב 1:
ולעדכן את הנתיב של הסקריפט
מזל טוב! שילבתם בהצלחה את GPT של באתר.
רוצים לראות איך זה עובד? היכנסו – https://www.shider.co.il/test/ – תהיו סבלניים, לפעמים התשובה מהצ’ט לוקחת זמן 🙂
great to work with gpt
לסיכום
במדריך זה, הצגנו דרך פשוטה לשילוב של צ’אט בוט מבוסס GPT באתר. שימוש ב-צ’אט בוט באתר מדגיש את היתרונות של זמינות 24/7, שיפור שביעות רצון הלקוחות והפוטנציאל להגברת הפעילות העסקית באונליין. עם ממשק ידידותי למשתמש ותכונות הניתנות להתאמה אישית, פתרון צ’אט בוט זה מאפשר לבעלי אתרים לשפר את מעורבות הלקוחות שלהם כמעט ללא מאמץ. ויש עוד אינסוף אפשרויות לשימוש בצ’ט… אל תהססו להתאים את המדריך לפלטפורמות או טכנולוגיות ספציפיות.