תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
× Send

QUICKSCRIBE – המרת קובץ קול לטקסט חינם ללא הגבלה

QUICKSCRIBE - המרת קובץ קול לטקסט חינם
תוכן עניינים

אני ממש מתרגש להציג בפניכם את QUICKSCRIBE, כלי חדשני שיצרתי בעזרת בינה מלאכותית, המאפשר לתמלל קבצי אודיו בחינם וללא הגבלה! בין אם מדובר בהרצאות, פודקאסטים או כל סוג אחר של קבצי סאונד, הכלי הזה יקל עליכם להפוך אודיו לטקסט מדויק ובמהירות שלא הכרתם. במאמר הזה, אספר לכם על הכלי, כיצד להשתמש בו, וגם אשתף אתכם בכמה טיפים כדי שתוכלו להפיק ממנו את המירב.

 

הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

 

סרטון הדרכה על QUICKSCRIBE (המרת קובץ קול לטקסט חינם)

לפני הכל – צפו בסרטון הבא, בו אני מסביר על הכלי, אופן השימוש ודגשים חשובים:

 

* אגב, בסרטון יש לי טעות קטנה. אני מציין שם שהכלי GROQ פותח על-ידי אילון מאסק, אך בפועל מדובר בחברה נפרדת עם שם מאוד דומה למודל GROK (עם K ולא עם Q) של מאסק. כאמור – שני מוצרים שונים ושתי חברות שונות.  

 

 

מה זה QUICKSCRIBE?

קוויקסקרייב (QUICKSCRIBE) הוא כלי פשוט ונוח לשימוש, שמבצע תמלול מהיר ומדויק של קבצי אודיו בפורמט MP3. בניתי את הכלי הזה בעזרת בינה מלאכותית, עם עזרה של כלים כמו קלוד (Claude) וגרוק (Groq), שמאפשרים לעבד כמויות גדולות של אודיו בזמן קצר במיוחד.

 

איך זה עובד?

התהליך מתחיל כשאתם מעלים קובץ אודיו למערכת. אפשר להעלות קבצים בכל גודל שהוא – ואין צורך לדאוג אם הקובץ גדול מדי. הכלי שלי יודע לחלק קבצים גדולים למקטעים ולעבד כל אחד מהם בנפרד, כך שבסופו של דבר תקבלו תמלול מלא, מדויק ומהיר.

 

היתרון הגדול של QUICKSCRIBE הוא המהירות. לדוגמה, שעה של אודיו מתומללת תוך כ-20 שניות בלבד! כל זאת בזכות השימוש במנוע של גרוק. אני משלב את המנוע הזה עם אלגוריתמים מתקדמים, כך שהתמלול יוצא מהיר ומדויק יותר מכלים אחרים בשוק.

 

תכונות עיקריות

תמלול מהיר ומדויק

כמו שאמרתי, מהירות זה שם המשחק כאן. התמלול מתבצע בצורה מאוד מהירה – כל מה שצריך לעשות זה להעלות את קובץ האודיו, ולתת לכלי לעבוד. תוך זמן קצר תקבלו את הטקסט המלא של ההקלטה שלכם.

 

תמיכה בעברית ובשפות נוספות

לא משנה באיזו שפה אתם מדברים – QUICKSCRIBE תומך גם בעברית וגם בשפות נוספות. זה אומר שהכלי מתאים לא רק להרצאות ופודקאסטים מקומיים, אלא גם לשימוש בינלאומי.

 

הפקת קבצי כתוביות (SRT)

הכלי שלי יודע גם להפיק קבצי כתוביות (SRT) לסרטונים, שזה פיצ’ר נהדר לכל מי שמפיק תוכן וידאו ורוצה להוסיף כתוביות. כך תוכלו לחסוך הרבה זמן יקר ולהעלות סרטונים ליוטיוב עם כתוביות מדויקות ומתוזמנות היטב.

 

ללא הגבלה על גודל הקובץ

אחד היתרונות הגדולים של QUICKSCRIBE הוא שאין מגבלה על גודל הקובץ. כל עוד הקובץ הוא בפורמט MP3, הכלי יידע לטפל בו בצורה אוטומטית, גם אם הוא גדול מאוד. אם הקובץ שלכם בפורמט אחר, אפשר להמיר אותו בקלות ל-MP3 – אפילו ChatGPT יכול להמיר קבצים מפורמטים שונים בקלות.

 

כפתור לסיכום טקסט

הוספתי גם פיצ’ר מגניב שמאפשר סיכום של התמלול בלחיצת כפתור. אם יש לכם הקלטה ארוכה כמו הרצאה, אפשר פשוט להעלות אותה ל-QUICKSCRIBE, ולקבל סיכום של התוכן המרכזי בכמה משפטים קצרים וברורים. זה ממש כמו עוזר אישי שסוקר עבורכם את התוכן.

 

כיצד משתמשים בכלי?

כניסה ראשונית

התחלת השימוש ב-QUICKSCRIBE היא קלה ופשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר הבא, להעלות את קובץ האודיו, וללחוץ על “התחל תמלול”. בתוך כמה שניות תקבלו את התמלול המלא, ובמקרה הצורך גם כתוביות מסונכרנות לקבצי וידאו.

 

מגבלות API

אם אתם משתמשים חדשים, יש צורך במפתח API כדי להפעיל את המערכת. אל דאגה, זה תהליך פשוט ומהיר, ואפשר להשיג את המפתח בחינם דרך האתר של גרוק. ברגע שתגדירו את המפתח, תוכלו להשתמש בכלי ללא הגבלות נוספות. המפתח (API) מאפשר עד 15,000 בקשות ביום, שזה הרבה מעבר למה שמשתמש ממוצע צריך. כל בקשה היא תמלול של קובץ אודיו אחד, כך שמדובר בכמות מאוד נדיבה של בקשות ליום.

 

אני מזמין אתכם לנסות את הכלי בעצמכם – הוא פתוח לכולם ובחינם. 

רוצים להתמקצע?

בואו ללמוד איתנו בינה מלאכותית בקורס המקיף, העשיר והמבוקש בשוק. הצטרפו לאלפים הרבים שכבר עברו את הקורסים והסדנאות שלנו. פרטים והרשמה באתר.

לקבלת הנחה במחיר הקורסים – הזינו את קוד הקופון LETSAI
הישארו מעודכנים

רוצים לקבל עדכונים בלייב? רוצים מקום בו אתם יכולים להתייעץ עם מומחי AI, לשאול שאלות ולקבל תשובות? רוצים לשמוע על מבצעים והטבות לכלי ה-AI שמשנים את העולם? הצטרפו לקהילות ה-AI שלנו.

 

 

אפשר גם להרשם לניוזלטר שלנו

 

רוצים הרצאה או ייעוץ של שחר גולן?
השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם המידע הרלוונטי
אולי יעניין אותך גם...
guest
6 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ארי
ארי
8 days ago

נשמע כלי מטורף
אבל מה זה הקוד מפתח API

ולדי פייסחין
Admin
Reply to  ארי

API KEY הוא קוד ייחודי המשמש לזיהוי ואימות המאפשר לתוכנה להשתמש בשירותים של מערכת אחרת באופן מאובטח והוא נדרש על מנת ש-QUICKSCRIBE יעבוד.
על מנת לקבל אותו יש לפעול על פי השלבים הבאים (בסרטון ההסברה של שחר גולן הוא מראה שלב אחר שלב איך עושים את זה):
היכנסו לאתר console.groq.com
הירשמו או התחברו לחשבון
לחצו על “Create API Key”
העתיקו את המפתח שנוצר

ערן
ערן
7 days ago

אחלה עבודה
הבעיה שהחל מהשעה האחרונה יש בעיה בתוכנה שלא מאפשרת לתמלל. טוען שהAPI KEY לא נכון אחרי לחיצה על תמלול, למרות שהעתקתי אחד לאחד כזה מהאתר.

ולדי פייסחין
Admin
Reply to  ערן

בדקתי עכשיו והכל עובד, יכול להיות בעיה נקודתית 🙂

עמית
עמית
7 days ago

שלום לך שחר.
ניסיתי והתרשמתי. אני מרשה לעצמי להציע שיפורים שהם ברמה של אינטגרציה עם כלים נוספים.
1 – לאפשר קריאה של קבצי וידאו. אפשר להתחיל עם MP4 ולהרחיב בהמשך לפורמטים נוספים/ זה יכול לחסוך למשתמש את הצורך לבצע המרה בעצמו
2 – לאפשר טעינה ישירה מאתרים מייצרי קול. למשל יוטיוב.
3 – התוכנה מייצרת לא מעט שגיאות כתיב. ומילים כמו אה שנהוג להעלים אם אפשר.אפשר לעשות אינטגרציה עם עורכים שמאפשרים עריכת טקסטים אם מותקנים על המחשב. למשל עם subtitle edit

ירון
ירון
2 days ago
Reply to  עמית

הערות נכונות אבל הבחור נתן מתנה בחינם
אז אתה מחזיר לו מתנה ומבקש שתהיה משופרת טוב מקווה שמשאלתך תתקיים

תפריט נגישות

תוצאות נוספות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

QUICKSCRIBE – המרת קובץ קול לטקסט חינם ללא הגבלה